Select the flag of Your language! Wähle die Flagge Deiner Sprache!

Captagon als Werkzeug der imperialen Kriege!

INHALT
  1. Böse Absichten, Taten und Früchte
  2. Eine historische Legende
  3. Angelsächsische Drogen-Imperien
  4. Krieg mit Agitation und Drogen
  5. Artikel über Captagon


1. Böse Absichten, Taten und Früchte

Was böse beginnt, endet böser!
  • Wenn Menschen böse Absichten äußern, dann sagen die Befürworter, dass man sie an ihren Taten messen solle.
  • Sind auch ihre Taten offensichtlich boshaft und schädlich für andere, dann heißt es, man solle sie an den Früchten ihrer Taten messen.
  • Sind auch ihre Früchte eklig, bitter, giftig und tödlich, dann folgen Beschwichtigungen, und Ablenkungen.
  • Reichen auch diese nicht, dann kommen sie mit Drohungen und Erpressungen.
So ist es eines der boshaftesten Merkmale der Macht, dass sie sich auf den Drogenhandel und die Verwendung der Drogen als Kampfmittel versteigt.


2. Eine historische Legende

Die wohl historisch bekannteste Methode der Abrichtung von Kämpfern mit Drogen wurde Hassan bin Sabah zugeschrieben. Allerdings ist dies wohl eher ein Gerücht, das seine Feinde verbreitet haben, weil sie sich die Fähigkeiten der Fedajin nicht anders erklären konnten.

Bin Sabah war ein Meister der Assymetrischen Kriegsführung in einer sehr blutrünstigen und unsicheren Zeit im 11. und 12. Jahrhundert. Die Fedajin von Al-Sabah haben nur einzelne ihrer hochgestellten Erzfeinde wie Nizam Al-Mulk ermordet, aber keine Unbeteiligten und ohne Kollateralschäden zu verursachen.

"HASAN BIN SABBAH" THE FOUNDER AND THE SPRITUAL LEADER OF SHIA NIZARI ISMAILIS "THE HASHISHINS"
Apr 15, 2016


Die Fedajin wurden intensiv auf ihre schwierige Aufgabe vorbereitet und mussten sie hochkonzentriert ausführen. Deshalb kann ausgeschlossen werden, dass sie dabei berauscht waren.

Der Legende nach gehörte zur Vorbereitung ein besonderes Ritual. Der Fedajin bekam ein Schlafgetränk und wachte in einem schönen Palastgarten auf, wo er von wunderschönen jungen Frauen für einen Tag umsorgt wurde. Nach dem erneuten Einschlafen wachte er in seiner Realität als Kämpfer auf und ihm wurde dieses paradische Leben für den Fall seines Märtyrertums versprochen.

Angesichts der Übermacht und der Brutalität ihrer Feinde, brauchten die Fedajin sicher keine solchen Tricks. Es ging um Leben und Tod und die assymetrische Kriegsführung war ihre einzige Möglichkeit des Überlebens.


3. Angelsächsische Drogen-Imperien

Nachweislich mit Opium gehandelt und wegen Opium Krieg geführt hat das Britische Imperium.

Erster Opiumkrieg
https://de.wikipedia.org/wiki/Erster_Opiumkrieg


Die Britische Ostindien-Kompanie-RaddampferfregatteNemesis (rechts) bombardiert chinesische Dschunken in der Anson's Bay, 7. Januar 1841

"Der Erste Opiumkrieg war ein bewaffneter Konflikt zwischen Großbritannien und dem Kaiserreich China der Qing-Dynastie, der vom 4. September 1839 bis zum 29. August 1842 ausgetragen wurde. Die britische Seite nahm die Beschlagnahmung des Opiums britischer Händler zum Anlass, den Krieg zu beginnen.

Mit dem Untergang des British Empire und dem Aufstieg des US-Weltimperiums ist auch der Drogenhandel übernommen worden, wobei die Briten noch immer mitmischen, sowohl beim Drogenhandel, als auch beim Waffenhandel und über ihre Schattenbankensystem am globalen Finanzbetrug.

Spätestens mit der kostspieligen Dauer des Vietnamkrieges, wurde der Drogenhandel zur Haupteinnahmequelle der CIA und des US-Militärs für sogenannte verdeckte Operationen. Je mehr Boshaftigkeit des Krieges zu verberbergen war, desto größer wurde dessen Finanzierung mit Drogen und Waffenhandel.

Jeder der darüber berichtet hat, wurde als Intimfeind der CIA, wie Garry Webb, Mike C. Ruppert, Douglas Valentine und andere verfolgt, medial unterdrückt oder sogar ermordet.
 
HOW THE CIA WATCHED OVER THE DESTRUCTION OF GARY WEBB
Freshly-released CIA documents show how the largest U.S. newspapers helped the agency contain a groundbreaking exposé.

Ryan Devereaux, September 25 2014, 8:20 p.m
https://theintercept.com/2014/09/25/managing-nightmare-cia-media-destruction-gary-webb/

The unbelievable life and death of Michael C. Ruppert
After decades of struggle, the notorious doomsayer finally found fame and recognition. Then he shot himself.

By Matt Stroud on July 22, 2014 10:30 am
https://www.theverge.com/2014/7/22/5881501/the-unbelievable-life-and-death-of-michael-c-ruppert

Douglas Valentine - Author, Investigator, Journalist, Poet
THE CIA AS ORGANIZED CRIME AND THE PHOENIX PROGRAM
"AS NO OTHER WRITER, DOUG VALENTINE HAS BEEN TO THE HEART OF DARKNESS IN AMERICAN FOREIGN POLICY AND COME BACK WITH STORIES OF HISTORIC MOMENT. HIS BRILLIANT, COURAGEOUS WORK IS REVELATION, PROPHECY, WISDOM. IT WILL STAND AS A SINGULAR MARK OF OUR SAVING CAPACITY TO LEARN." ROGER MORRIS
Special Forces as CIA mercenaries
The Secrecy of the Spectacle
Phoenix documentary
My interview with Sam Tripoli on 18 April 2019
My interviews with CIA officers and Phoenix-related documents
Modus Operandi of Selected VCI (2.72 MB) by Robert Slater
John Prados on the CIA's attempts to suppress my book The Phoenix Program


4. Krieg mit Agitation und Drogen

Dieses Kapitel wurde in einem HC-Post durch Gedankenaustausch mit anderen weiterentwickelt. Dort aufgetauchte Fragen und Anregungen wurden hier eingearbeitet.

@no_nwo
"Zum Thema ist mir lediglich bekannt, das Aufputschmittel Pervitin sei in der BRD noch bis in die 1960er hinein rezeptfrei in den Apotheken erhältlich gewesen. (Perverses deutsches Pervitin-"Wirtschaftswunder" fällt mir ein.) Offenbar sind während des Nazifaschismus so enorm viele Soldaten und Zivilisten pervitinsüchtig geworden, daß es lange noch in den Apotheken vorgehalten werden mußte. Heute heißt Pervitin ganz simpel "Speed", auch als "Koks der Armen" bekannt."

@enkidu_g

"@no_nwo, damit oder mit anderen Aufputschmitteln soll die Nationalmannschaft das "Wunder von Bern" errungen haben. :-) Ich vermute, dass sie auch später Aufputschmittel verwendet haben. Ihre legendäre "Ausdauer" und "Kampfkraft" kam also durch Doping."

@benedikt
"@enkidu_g, glaubst du wirklich das Islamisten Drogen brauchen um so zu handeln, wie sie es tun ?
Die einzige Droge die solcher Verwirrten brauchen, ist der Koran und Gesetze wie das Blasphemiegesetz in Pakistan. Das reicht schon zur begründung, um andere Menschen zu töten.
"

Blasphemie - Pakistans tödliches Gesetz | Doku | ARTE
Jul 30, 2020


Hier ist die erweiterte Antwort an den @benedikt.

Richtig @benedikt, die religiöse Fanatisierung ist an sich eine Droge. Maximal abgerichtet in der Dynamik von Gleichgesinnten, werden solche Menschen zu Mördern.

Confessions of an ISIS militant
Nov 20, 2015


Allerdings reicht das nicht, wenn es wirklich um rücksichsloses Morden geht, so wie es nach der "Schock und Ehrfurcht"-Strategie der Amis im Irak, Syrien, Afghanistan, Somalia, Nigeria etc. abverlangt wurde.

Die fanatisierten Krieger sind ein zusammengewürfelter Haufen aus aller Welt. Viele von ihnen wurden mit dem Versprechen des Paradises auf Erden verlockt, nämlich in einen "Islamischen Staat", wo "Islamisches Recht" gilt, keine Kriminalität herrscht, niemand ungerecht behandelt wird etc.

Beim Krieg in Syrien und Irak ging es für die Islamisten konkret nicht um Kampf gegen die Sicherheitskräfte eines Regimes, sondern das Brechen des Rückhalts der Regierung durch Massenmorde in der Bevölkerung. Den Planern dieses Angriffs war klar, dass Bashar Al Assad durch Propaganda und Wahlen nicht entmachtet werden konnte. Er hätte zu der Zeit jede Wahl mit 60% bis 80% der Stimmen gewonnen, da die einzige nenneswerte Alternative in einer Partei der Muslimbrüder bestand, die für die große Mehrheit der Syrer unwählbar war und ist.

Das wahllose Morden diente der psychologischen Kriegsführung.

Manche mögen das schon vergessen haben, aber eines dieser Morde war besonders beispielhaft. In der Stadt Taldou der Region Houla wurden im Mai 2012 110 Menschen, aus Familien die als "regimetreu" bekannt waren, Kinder und Erwachsene, zunächst mit Kabelbindern an den Händen festgebunden und gefangengenommen.

Währenddessen kämpfte die Syrische Armee etwa 40 km entfernt mit den Islamisten. Als die Armee näherrückte, wurden alle Gefangenen mit Kopfschuss hingerichtet.

Dieser Massenmord wurde in allen Mainstreammedien als eine grausame Tat des "Regimes von Assad" offensiv präsentiert. Dabei wurden online auch Videos gezeigt, wo die Islamisten ihre ermordeten Opfer zur Schau stellen, aber so tun, als ob sie Angehörige wären.

Nur in der FAZ hatte sich ein Journalist getraut, Zweifel an diesen Berichten anzumelden, wofür er von allen anderen gescholten wurde.

Solch eine Tat wird auch kein fanatisierte Islamist ohne Drogen durchführen können.

Es gab noch viele ähnliche Fälle, die der Gesamtbevölkerung Syriens den Eindruck vermitteln sollten, dass die staatlichen Sicherheitskräfte sie gar nicht schützen können und praktisch nicht mehr existent sind.

Wie im Verlauf des Krieges beobachtet werden konnte, ist diese Schock-Strategie schiefgegangen, weil zum einen die Regierung standhaft geblieben und die Sicherheitskräfte ihre Kampfstrategie der Lage angepasst haben und zum anderen dieses sinnes- und verstandeslose Morden die Menschen mit dem Staat noch stärker zusammengeschweisst hat.

Syrien hat seine Staatlichkeit mit Bravur demonstriert!

Schon am Anfang des Krieges wunderten sich die syrischen Sicherheitskräfte über die Säcke voller Captagon-Pillen, die sie bei Islamisten oder deren Zulieferern fanden. Auch in Libanon wurden große Ladungen mit Captagon entdeckt, u.a. transportierte sie ein saudischer "Prinz" mit seinem Privatjet.

Hier ist der verlogene Wikipedia-Artikel, der beim genauen Lesen, die Sachlage in Taldou beschreibt, aber die Veröffentlichungen der FAZ marginalisiert, als "contested by most media coverage", so als ob eine Lüge zur Wahrheit werden könnte, nur weil die meisten mitlügen.

Houla Massacre
https://en.wikipedia.org/wiki/Houla_massacre

Und hier ist eines der Artikel der FAZ zum Thema.

Syrien: Eine Auslöschung
VON RAINER HERMANN - AKTUALISIERT AM 13.06.2012 
https://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/naher-osten/syrien-eine-ausloeschung-11784434.html

"Das Massaker von Hula ist ein Wendepunkt im syrischen Konflikt. Die westliche Öffentlichkeit beschuldigt, gestützt auf die UN-Beobachter, die syrische Armee. Diese Version kann auf Grundlage von Augenzeugenberichten bezweifelt werden. Demnach wurden die Zivilisten von sunnitischen Aufständischen getötet.

Hier ist der Artikel der FAZ über ein weiteres Massaker in dem Dorf Qubair, der Provinz Hama.

NEUE ERKENNTNISSE ZU GETÖTETEN VON HULA: Abermals Massaker in Syrien
VON RAINER HERMANN, DAMASKUS - AKTUALISIERT AM 07.06.2012
https://www.faz.net/aktuell/politik/neue-erkenntnisse-zu-getoeteten-von-hula-abermals-massaker-in-syrien-11776496.html

Und hier steht die Zielssetzung dieser Auftrags-Massenmorde. Die Staaten des sogenannten "Westens" sind also Teil aller Verbrechen in Syrien, Irak, Jemen, Libyen, Somalia und anderen Tatorten des Weltimperiums.

NACH MASSAKER IN HULA : Druck auf Syrien nimmt zu
VON MAJID SATTAR UND RAINER HERMANN -AKTUALISIERT AM 29.05.2012-13:30
https://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/nach-massaker-in-hula-druck-auf-syrien-nimmt-zu-11766881.html

"Nach dem Massaker in der syrischen Ortschaft Hula haben Deutschland, Frankreich, Großbritannien, Italien, Australien und jetzt auch Amerika ihre syrischen Botschafter ausgewiesen. Unterdessen warnt Russland davor, das Massaker als „Vorwand“ für ein militärisches Eingreifen zu nutzen."




5. Artikel über Captagon

Es gibt Tonnen von Artikeln, Studien und Dokumentarfilme über den Verbrauch von Captagon in den imperialen Kriegen gegen Syrien, Irak, Jemen, Afrika etc. Hier liste und zitiere ich einige wenige.

Syrian crisis: the booming business of Captagon
July 9, 2015
http://www.mesp.me/2015/07/09/syrian-crisis-the-booming-business-of-captagon/

"During wars, psychoactive substances have always been the secret weapon of military troops. History reveals that this is true even if we go as far as the Napoleonic wars (1803-1815), where British soldiers were encouraged to drink alcohol to boost their immunity against diseases. In reality, the main reason was to boost the morale of the stressed and demoralized troops."

"Captagon (or Biocapton) is the trademark name of Fenethylline, an amphetamine-type stimulant (ATS) used between the 1960s and 1980s, to treat Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), narcolepsy and depression. Being highly addictive, it was withdrawn from the market.

After oral ingestion, Fenethylline is metabolized into two active molecules, amphetamine and theophylline, which induce the secretion in the brain of dopamine, serotonin and norepinephrine, hormones respectively responsible of pleasure, reward, energy and stimulation.

The clinical effects, characterized by an increased energy and productivity, appetite suppression, sense of euphoria, enhanced self-confidence and talkativeness, appear only a few minutes after ingestion with a maximum at 15 minutes, and they last for 10 to 12 hours. Thus, fighters under the effect of Captagon feel energetic and are less vulnerable to pressure and fatigue.
"

"Captagon (an amphetamine-type stimulant unknown elsewhere), is mainly consumed by fighters in Syria and by the youth in the wealthy Gulf states, in particular Saudi Arabia, and recently by Syrian refugees in Lebanon. As of 2012, Iranian youth widely replaced opium imported from neighboring Afghanistan, with methamphetamine."

The Drug Fueled Conflict In Syria
https://21wire.tv/2016/09/04/sunday-screening-the-drug-fueled-conflict-in-syria/


Four drug pushers arrested in Damascus, 6000 Captagon tablets seized
R.J/H. Said, 7 September، 2016
http://sana.sy/en/?p=87479

"Damascus, SANA – The Drug Combating Department of the Interior Ministry arrested four drug pushers in Damascus and its countryside, a source at the Ministry said on Wednesday.

The source added that 10 kg of hashish and 6000 tablets of Captagon were seized in the pushers’ possession.

On September 3rd, two drug pushers were arrested in Damascus and an amount of narcotics was seized in their possession.
"

‘40% of young Saudi drug addicts taking Captagon’
October 28, 2015
http://www.arabnews.com/saudi-arabia/news/826906

"JEDDAH: A majority of drug users in the Kingdom fall in the 12-22 age group, and close to 40 percent of them rely on substances to fill a vacuum, says Abdelelah Mohammed Al-Sharif, secretary general of the National Committee for Narcotics Control and assistant director of Anti-Drug and Preventative Affairs."

Les véritables effets du Captagon, la drogue des djihadistes
Leonardo Calcagno 23 novembre 2015
http://baronmag.com/2015/11/les-veritables-effets-du-captagon-la-drogue-des-djihadistes/

"En juin dernier, le djihadiste Seifeddine Rezgui tuait 39 personnes sur une plage de Sousse (Tunisie) avant de se faire abattre par la police. L’autopsie de son corps révèlera la présence de Captagon, une drogue de synthèse consommée notamment dans les pays du Golfe : des quantités importantes de cette substance circulent depuis plusieurs années entre l’Arabie saoudite, le Liban et la Syrie et globalement dans la région, alors même que les principales usines de production se..."

Captagón: conoce la droga que estaría consumiendo el ejército del ISIS
Conocida como la "droga yihadista" se ha vuelto popular en el medio Oriente.Estos son los efectos en sus consumidores.
martes 24 de noviembre 2015
http://www.capital.com.pe/2015-11-24-captagon-conoce-la-droga-que-estaria-consumiendo-el-ejercito-del-isis-noticia_843281.html

"1. CAPTAGÓN O LA “DROGA YIHADISTA

Esta “píldora milagrosa” empezó a producirse en 1963 para tratar la hiperactividad, ataques de sueño y depresión, sin embargo, debido a su gran parecido con las anfetaminas y poco potencial terapéutico se prohibió durante la década de 1980.

Se trata de un comprimido de anfetamina, metanfetamina y cafeína. Un estimulante suave que mejora la atención y el rendimiento cognitivo, explicó Claudio Vidal, delegado de Energy Control de la Asociación Bienestar y Desarrollo a la BBC.
"

Isis fighters use Captagon amphetamine pills to stay awake, Turkey just seized 11 million of them
Doug Bolton Sunday 22 November 2015
http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/turkey-seizes-11-million-captagon-amphetamine-pills-used-by-isis-fighters-to-keep-themselves-awake-a6744366.html

"Turkish authorities this weekend seized 11 million Captagon pills - the amphetamine drug that is used in huge amounts by Isis fighters to keep them alert and full of energy.

Read more
Read more The tiny amphetamine pill fuelling the Syrian civil war

The stimulant drug has been dubbed as the drug fuelling Syria's civil war, as its production provides incomes for all factions in the war and keeps fighters awake over long periods of time.
"

Islamic State militants using 'chemical courage' drug Captagon
Posted 24 November 2015
http://www.abc.net.au/news/2015-11-25/islamic-state-militants-using-'chemical-courage'/6971128
Video expired Thu 24 Nov 2016, 12:06am AEST

A Pill for ISIS Supersoldiers? Not So Fast
By Sara G. Miller November 25, 2015
http://www.livescience.com/52904-captagon-amphetamine-pill-explainer.html

Syria is at the center of a booming trade in a little pill that's cheap, easy to produce and completely illegal
November 26, 2015 · 10:30 AM EST Producer Carol Hills
http://www.pri.org/stories/2015-11-26/syria-center-booming-trade-little-pill-thats-cheap-easy-produce-and-completely

"Chavela Madlena produced a documentary about captagon that aired on BBC Arabic. She wrote about it for ForeignPolicy.com.

"Captagon is an illegal version of a drug invented by the German pharmaceutical giant AG Degussa in the 1960s. It was originally supposed to treat everything from attention deficit disorder to being a popular dieting aid." But all that changed in the mid-1980s. "That's when the World Health Organization and the FDA concluded it was more addictive and harmful than good. It was just eventually one of those amphetamines that kind of just fell away."

Now an illegal version of it is in high demand across Syria, fueled by the country's civil war. Madlena and her documentary team visited an illegal pill factory in Beirut. The people running the Beirut drug factory would only let their cameraman in.
"

ISIS fueling soldiers with drug that makes them feel unstoppable
http://www.digitaljournal.com/news/world/isis-fueling-soldiers-with-drug-that-makes-them-feel-unstoppable/article/450688

Not so tough now! ISIS fighter cries like a baby after being captured by Kurdish forces
By TOM WYKE FOR MAILONLINE, PUBLISHED: 10:50 BST, 28 November 2015
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3337295/Not-tough-ISIS-fighter-cries-like-baby-captured-Kurdish-forces.html

The Saudi prince caught up in a drugs bust is lucky it happened in Beirut
Robert Fisk Beirut @indyvoices Tuesday 27 October 2015 19:46
http://www.independent.co.uk/voices/saudi-prince-caught-up-in-drugs-bust-lucky-the-incident-happened-in-beirut-a6711076.html

"Twenty-five boxes and six suitcases, all – according to photos and video – stamped with the Saudi Arabia emblem of palm tree and crossed swords, to be shipped out on a private Saudi jet."

"But relax. Abdul Mohsen bin Walid bin Abdul Aziz al-Saud (born 18 July 1986, according to his diplomatic passport) was reported to have been attempting to fly out of Beirut International Airport with four Saudi chums on his private jet on Sunday. The Lebanese who grabbed them must regret that their customs scanner ever picked up the cargo."

Paris Attackers May Have Been Fueled by This Drug
By Arden Dier, Newser Staff Posted Nov 25, 2015 6:30 AM CST http://www.newser.com/story/216608/paris-attackers-may-have-been-fueled-by-this-drug.html

"How does one massacre scores of people? Drugs may help. French media are reporting that the Paris attackers may have taken Captagon, a synthetic drug that suppresses hunger and reduces the need for sleep. Also known as the "jihadist's drug," it's a favorite of ISIS fighters, reports ABC Australia."

Meet Captagon: The Drug Of Choice For Today's Anxious Jihadist
by Tyler Durden Sat, 11/28/2015 - 12:45
http://www.zerohedge.com/news/2015-11-28/meet-captagon-drug-choice-todays-anxious-jihadist

"During the last year, shipments of Captagon have been seized on the way to the West Bank, Jordan, Sudan, Syria and the Gulf. In October, Anti-Media reported on a Saudi prince who was arrested for trying to smuggle two tons of the drug onto a plane.

As Syria has been engulfed in war, smugglers of the little-known, highly addictive pills have been forced to find alternate routes through Lebanon.
"

From war on drugs to drugs in war
BY GABRIELE SANTORO ON DECEMBER 2, 2015
https://instereotype.wordpress.com/2015/12/02/from-war-on-drugs-to-drugs-in-war/

"Captagon is safer than amphetamine, because it doesn’t increase blood pressure and isn’t as addictive. But such as amphetamine, calls off inhibition, hunger and sleep, giving a delusion of grandeur."

War... On Drugs: Captagon pills keep Syria rebels awake, fuel arms trade
Jan 18, 2014


Lunatic Drug-addict Nusra terrorist captured in Yabroud [English]
Mar 18, 2014


Captagon in Syria
Jul 21, 2015


Captagon pills
Aug 22, 2019

No comments:

Post a Comment

Google expects me to guess about its CENSORING!

Google expects me to guess about its CENSORING about "Malware & Virus policy" in my article on MindControl!

They did it again with my article about "Anti-Intelligencetest"

I assume that the censors of Blogger (Google) are outright stupid, unable to read & understand the content. They jump on some words and delete. This is is the banality of evil on global scale.

###################
Hello,

As you may know, our Community Guidelines
(https://blogger.com/go/contentpolicy) describe the boundaries for what we
allow-- and don't allow-- on Blogger. Your post titled "MindControl by Neuro Linguistic Programming for Geoengineering" was flagged to us for review. We have determined that it violates our guidelines and have unpublished the URL http://geo-strategie.blogspot.com/2014/11/mindcontrol-by-neuro-linguistic.html, making it unavailable to blog readers.

Why was your blog post unpublished?
Your content has violated our Malware and Viruses policy. Please visit our Community Guidelines page linked in this email to learn more.

If you are interested in republishing the post, please update the content to adhere to Blogger's Community Guidelines. Once the content is updated, you may republish it at https://www.blogger.com/go/appeal-post?blogId=4891875458490467027&postId=1916951303923504229.
This will trigger a review of the post.

For more information, please review the following resources:

Terms of Service: https://www.blogger.com/go/terms
Blogger Community Guidelines: https://blogger.com/go/contentpolicy

Sincerely,

The Blogger Team
################### Please read the same content on following non-Blogger webseite:

MindControl by Neuro Linguistic Programming (NLP)!
https://enkidugilgamesh.wordpress.com/2019/06/10/neuro-linguistic-programming-and-geoengineering/

The Great Eugenic Anti-Intelligence Test!
https://enkidugilgamesh.wordpress.com/2024/01/04/the-great-eugenic-anti-intelligence-test-those-who-pass-are-released-by-vaccination/>

All censored content will be transferred and linked to other platforms. This blog may become only a collection of links with less updated content.

BE AWARE! / SEI WACHSAM!

Access to this blog is censored!
I can't do anything to prevent censoring! You win if You reach the sites and start reading!
Der Zugang zu diesem Blog wird zensiert!
Ich kann die Zensur leider nicht verhindern. Du gewinnst, wenn Du die Seiten erreichst und mit dem Lesen beginnst!
Attention! The visitor of the blog could fall away from his supposed knowledge and beliefs! Read and watch at your own responsibility! Achtung! Der Besucher des Blogs könnte von seinen vermeintlichen Kenntnissen und Überzeugungen abfallen! Lesen und Anschauen auf eigene Verantwortung!
Replace CLIMATE CHANGE by CLIMATE CONTROL to decode all manipulation about that easily! Ersetze KLIMAWANDEL durch KLIMAKONTROLLE, um alle Manipulationen darüber leicht zu entschlüsseln!

QUESTION YOUR KNOWLEDGE, CLOSE YOUR GAPS !!

I am suspended on twitter and blocked on fakebook! So don't miss me there.
Also admins of some Diaspora pods are limiting my activity against ClimateControl. Most are not employed to act as censors, they are MindControlled by NLP.

You feel Your chains when You move!
ClimateControl Mafia is desperate!

Evidence of Water Delivery by ClimateControl!

Water Delivery by ClimateControl Irkaya Farm- Qatar

PROPAGANDA FRAME

Klimakontrol-Lobby hat mit Daniele Ganser und Co. KenFM geentert!
Klimakontrolle ist die Ursache des Klimawandels, nicht dessen Lösung!
Bitte achtet! An dem, was sie verschweigt, sollte die Falsche-Alternative erkannt werden!

MAN MADE CLIMATE BY GEOENGINEERING

GEOENGINEERING is changing weather and climate to grab TROPOSPHERIC WATER by SRM and HAARP for FRACKING and FARMING in DESERTs!

Geoengineering is never the solution against but the reason of killing and devastating changes!

This blog is absolutely not "peer reviewed" and not written by a "renown" scientiputa!
You can verify all content by Yourself!
Evidence and knowledge is not hidden from eyes, but only from minds! Just open Your mind!

BE SITTING WHEN YOU WAKE UP!
BEING DUMBIFIED IS NOT AN APOLOGY FOR BEING DUMBIFIED!
It is NUCLEAR FRACTURING, not hydraulic!
----------------------- ----------------------- ----------------------- ----------------------- -----------------------

SHARING IS CARING !!

All content of this BLOG is free to share for PRIVATE non commercial use!

All "Recomended Sites" of this blog may also share this content freely.

It may be used for commenting anywhere, as link as screenshot, as quotation to teach people about Tropospheric Solar Radiation & Water Management!

Usage by Main Stream Media, privately owned or in public property, is not allowed without explicit approval!

Usage by Geoengineering (Climate Change, Global Warming) propagandists, Banksters, Politutes, Presstitutes, Scientiputas and any other kind of Gangsters is absolutely not allowed!


Lizenz von Enkidu Gilgamesh - Sharing is Caring!

MIRRORS

Please create static mirrors of this blog by using the offline package offered in the Downloads area.

The Mirrors will be listed here! You may also ask for blogger backups to create static blogger copies!

And You may reblog all articles on other blogs.